1 min. czytania

6 pytań kontrolnych przy wyborze gadżetu reklamowego

Często marketerzy podejmują decyzje o wydawaniu pieniędzy na produkty reklamowe machinalnie,
wyznają zasadę: „zawsze takie zamawialiśmy”. Ja jednak od urodzenia kieruję się regułą „sprawdzam”
i nawet jeśli klient zgłasza potrzebę zakupu konkretnego upominku lub gadżetu, to weryfikuję,
czy rzeczywiście jest to najwłaściwsze rozwiązanie.

Tylko w Polsce na rynek artykułów promocyjnych składa się kilkaset firm, z których każda dysponuje opasłym katalogiem kilkuset czy nawet kilku tysięcy produktów. Jedne są importerami lub producentami, a drugie – pośrednikami, wyspecjalizowanymi w sprzedaży gadżetów reklamowych. Działają też agencje eventowe,
reklamowe i marketingowe, które nie afiszują się z taką ofertą, ale powinny umieć wybrać właściwy
produkt. Ten artykuł jest praktycznym przewodnikiem przede wszystkim dla tej ostatniej grupy.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jak stworzyć skuteczną kampanię marketingową z wykorzystaniem gadżetów reklamowych lub upominków biznesowych,
  • jakimi zasadami warto się kierować w wyborze artykułów reklamowych,
  • jak sprawić, żeby gadżet reklamowy wpisał się w ideę marki klienta,
  • na jakich sześć pytań warto sobie odpowiedzieć przed wyborem gadżetów reklamowych.

Cały tekst dostępny jest na stronie magazynku Marketer+

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor
Pomagam firmom odróżnić się od konkurencji.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera!

Najnowsze z Blog

4 cechy dobrego logo

Dobre logo to takie, które ułatwia twojemu klientowi zapamiętanie doświadczenia kontaktu z Twoim produktem czy też