2 min. czytania

Jerome Jospeph. Marki buduje się od wewnątrz.

Kolejny gość cyklu POROZMAWIAJMY O MARCE to Jerome Joseph, światowej sławy ekspert w dziedzinie budowania marki, CEO w The Brand Theatre Worldwide z siedzibą w Singapurze.

Z rozmowy dowiesz się miedzy innymi:

  • czym jest internal branding i dlaczego jest tak ważny,
  • jaka jest różnica między employer a internal brandingiem,
  • jak budować markę od środka organizacji.

Jerome Joseph CEO w The Brand Theatre Worldwide z siedzibą w Singapurze, ekspert w dziedzinie budowania marki i customer experience. Jeden z najpopularniejszych na świecie mówców z zakresu budowanie marki, internal brandingu, personal brandingu i customer experience. Występował na scenie w 34 krajach. W rankingu Global Brand Gurus 2020 zajął drugie miejsce. Współpracował z ponad 1000 firm. Jest autorem 8 książek bestsellerowych książek z dziedziny brandingu.

The next guest of LET`S TALK BRAND series is JEROME JOSEPH, a world-class branding expert and the CEO, of The Brand Theatre Worldwide based in Singapore

From the interview you will learn:

  • what is internal branding and why it is important,
  • what is the difference between employer and internal branding,
  • how to build a brand from within.

Jerome Joseph – the CEO, of The Brand Theatre Worldwide based in Singapore, an award-winning Brand & Customer Experience Strategist and a global speaker focused on Brand Strategy, Brand Engagement, Internal Branding, Personal Branding and Branded Customer Experience. He is acknowledged as a Global Brand Guru on the Top 30 Global Gurus list and is ranked No 2 in the world. Has spoken in 34 countries and has consulted with over 1000 brands. He is a bestselling Author of 8 books on Branding.

Media patronage
MARKETER+

Podcast partner
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor
Pomagam firmom odróżnić się od konkurencji.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera!

Najnowsze z Blog

4 cechy dobrego logo

Dobre logo to takie, które ułatwia twojemu klientowi zapamiętanie doświadczenia kontaktu z Twoim produktem czy też