3 min. czytania

Richard Sauerman Jaki jest Twój powód istnienia?

Kolejny gość cyklu POROZMAWIAJMY O MARCE to Richard Sauerman, The Brand Guy.

Z rozmowy dowiesz się miedzy innymi:

  • jakie pozytywne zmiany przyniosła pandemia koronawirusa,
  • jak sprawić, aby pracownicy byli bardziej zaangażowani,
  • czym jest powód istnienia i dlaczego jest taki ważny.

Richard Sauerman od 30 lat pomaga firmom i ludziom tworzyć świat, w którym odniosą sukces. W 2020 r. w rankingu Global Top 30 Gurus w kategorii brand zajął czwarte miejsce. Razem z Nickiem Beckhurstem prowadzi w Sydney agencję Brandcraft, która zajmuje się tworzeniem strategii marki, designem i komunikacją. Wcześniej pracował w międzynarodowych agencjach reklamowych (Saatchi & Saatchi London, Ogilvy & Mather, DDB, McCann Erickson), w których pracował dla marek: Coca-Cola, Microsoft, Levi’s czy Nescafé. Jest pionierem nowego sposobu tworzenia marki, w którym wszystko, co robisz (do) i mówisz (say) jako firma, musi być dostosowane do strategii marki – strategii biznesowej, produktów i usług, kultury organizacyjnej i ludzi, obsługi klienta i relacji handlowych, pozycji na rynku, a także komunikacji marketingowej. Występuje jako mówca oraz prowadzi projekt Big YOU. Jest zdania, że każdy ma potencjał, który wykracza daleko poza jego codzienną wydajność. Sądzi, że zamiast żyć i pracować 10/10, ludzie decydują się na 7/10, ponieważ tyle wystarczy, aby bez przekraczania własnych ograniczeń wykonywać codzienne zadania. Uważa, że należy to zmienić.

The next guest of LET`S TALK BRAND videocast is RICHARD SAUERMAN, The Brand Guy.

From the interview you will learn:

  • what positive changes the coronavirus pandemic has brought,
  • how to keep employees angeged,
  • how to find the right purpose.

Richard Sauerman is acknowledged as a Global Brand Guru on the Top 30 Global Gurus list and is ranked no 4 in the world. He co-runs a Brand Strategy & Design & Communication Company called Brandcraft. He also delivers interactive workshops and keynote talks for in-house projects and at conferences and seminars across Australia as well as abroad.
He was working in multi-national ad agencies such as Saatchi & Saatchi London; Ogilvy & Mather; DDB; McCann-Erickson. He did the strategic thinking and brand planning for some of the world’s most iconic brands and companies (e.g. Cola-Cola, Microsoft, Nestle, Unilever, Johnson & Johnson, Levis. He believes everyone has potential that extends far beyond their actual day-to-day performance.

Media patronage
MARKETER+

Podcast partner
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdyni

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor
Pomagam firmom odróżnić się od konkurencji.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera!

Najnowsze z Blog

4 cechy dobrego logo

Dobre logo to takie, które ułatwia twojemu klientowi zapamiętanie doświadczenia kontaktu z Twoim produktem czy też