1 min. czytania

Matt Davies: Sztuka tworzenia charyzmatycznej marki opiera się na odwadze

– Jeśli wszystko zaczniesz projektować na potrzeby precyzyjnie określonego klienta, doprowadzisz do wykluczenia spośród potencjalnych odbiorców marki wielu ludzi. Jednak dla tych wybranych staniesz się jedyną marką, która będzie w stanie rozwiązać ich problemy, spełnić ich cele lub wpisać się w ich tożsamość. Pomożesz im stać się bohaterami ich własnej historii – tak o budowaniu marki opowiada Matt Davies, laureat konkursu UK Top 50 Advertisers.

Wywiad dostępny na stronie magazynu Marketer+

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor
Pomagam firmom odróżnić się od konkurencji.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera!

Najnowsze z Blog

4 cechy dobrego logo

Dobre logo to takie, które ułatwia twojemu klientowi zapamiętanie doświadczenia kontaktu z Twoim produktem czy też