1 min. czytania

Richard D. Czerniawski: Pozycjonowanie marki jest matką marketingu

„Pozycjonowanie marki jest matką marketingu. To pierwsze i najważniejsze »P«. Nadaje kierunek wszystkiemu, co robimy, mówimy, i temu, jak się reklamujemy. Napędza sprzedaż i kształtuje sposób jej prowadzenia” – o tworzeniu marki, opracowywaniu skutecznej strategii pozycjonowania konkurencyjnego, największych błędach marketingowych i głupim marketingu opowiedział mi Richard D. Czerniawski, założyciel firmy Brand Development Network International, który ma 50-letnie doświadczenie w marketingu.

Wywiad dostępny na stronie magazynu Marketer+

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor,
ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Najnowsze z Blog