„Marki, które odnoszą globalne sukcesy, dostrzegły, że znacznie bardziej niż mocne strony liczą się różnice. Gdy będziesz usiłował prześcignąć kogoś w obszarach, w których ten jest dobry, możesz wpaść w wir prób bycia lepszym. Natomiast kiedy skupisz się na różnicach, znajdziesz sposoby na wybicie się spośród konkurencji” – o wyzwalaczach fascynacji kształtujących to, w jaki sposób widzi nas świat, oraz o tym, co sprawia, że możemy być lepsi od konkurentów, rozmawiam z Sally Hogshead, ekspertką brandingu oraz twórczynią Systemu Fascynacji: narzędzia, z którego skorzystało już ponad 1 mln osób na całym świecie.
Wywiad dostępny na stronie magazynu Marketer+
Najnowsze z Blog
Pozycjonowanie marki jest matką marketingu. To pierwsze i najważniejsze »P«. Nadaje kierunek wszystkiemu, co robimy, mówimy,
Kolejny gość cyklu LET`S TALK BRAND to David Aaker– wiceprezes agencji Prophet, autor 17 książek z
Trudno mi sobie wyobrazić firmę, której wartości czy kultura organizacyjna mogłaby uzasadniać prowadzenie działalności biznesowej na