1 min. czytania

Sally Hogshead: Inne jest lepsze od lepszego

sally-hogshead-brand-fascinate

„Marki, które odnoszą globalne sukcesy, dostrzegły, że znacznie bardziej niż mocne strony liczą się różnice. Gdy będziesz usiłował prześcignąć kogoś w obszarach, w których ten jest dobry, możesz wpaść w wir prób bycia lepszym. Natomiast kiedy skupisz się na różnicach, znajdziesz sposoby na wybicie się spośród konkurencji” – o wyzwalaczach fascynacji kształtujących to, w jaki sposób widzi nas świat, oraz o tym, co sprawia, że możemy być lepsi od konkurentów, rozmawiam z Sally Hogshead, ekspertką brandingu oraz twórczynią Systemu Fascynacji: narzędzia, z którego skorzystało już ponad 1 mln osób na całym świecie.

Wywiad dostępny na stronie magazynu Marketer+

Łukasz Murawski

Łukasz Murawski – doradca, wykładowca, autor,
ekspert Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co publikuję?
Zapisz się do newslettera lub dołącz do mnie na LinkedIn

Najnowsze z Blog